پنج شنبه 9 فروردین 1403

27 مهر 1398

ادامه خدمت رسانی مواکب ایرانی در عراق تا سه روز پس از اربعین

رئیس ستاد اربعین کشور با بیان اینکه خدمت رسانی مواکب ایرانی در کشور عراق تا سه روز پس از پایان اربعین ادامه دارد، گفت: با توجه به روند بازگشت زائران از عراق، امیدواریم تا دو روز پس از پایان اربعین همه زائران به سلامت وارد کشور شوند.


سردار حسین ذوالفقاری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص بازگشت زائران اربعین به کشور اظهار کرد: روند تردد و بازگشت زائران به کشور مناسب است و شرایط در مرزهای ایران برای بازگشت زائران نیز متعادل است.

وی به زائران توصیه کرد: زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نداشته باشند و به ویژه در بحث رانددگی با خودروی شخصی بسیار مراقب تردد خود باشند.

رئیس ستاد اربعین کشور گفت: پیش بینی های لازم برای حمل و نقل و همچنین بحث تغذیه در مناطق مرزی کشور انجام گرفته است و مشکل خاصی برای زائران در مزهای کشور وجود ندارد.

ذوالفقاری ادامه داد: با توجه به پیش بینی های انجام شده و روند ترددی که زائران در بحث بازگشت از عراق دارند، امیدواریم تا دو روز پس از پایان اربعین همه زائران به سلامت وارد کشور شوند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت رسانی مواکب ایرانی در کشور عراق تا سه روز پس از پایان اربعین ادامه دارد اما خدمات مواکب ایرانی به تنهایی پاسخگوی همه نیازهای زائران نخواهد بود زیرا تعداد این مواکب در کشور عراق محدود است. در این زمینه این مواکب تا حد توان تا سه روز پس از اربعین نسبت به خدمت رسانی به زائران اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام