جمعه 10 فروردین 1403

24 مهر 1398

پنجمین روز حضور کاروان نور در پیاده راه عاشقی

اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، در پنجمین روز از حضور خود در مسیر پیاده راه عاشقی نیز در محافل انس با قرآن و عترت حضور یافتند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، و به نقل از اتقان، اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران، روز گذشته، در پنجمین روز از حضور خود در مسیر پیاده راه عاشقی نیز در محافل انس با قرآن و عترت حضور یافتند.

بر این اساس کرسی تلاوت با حضور حامد علیزاده، قاری بین المللی کشورمان در موکب حضرت زینب(س) شهرستان مینودشت برگزار شد.

همچنین در این کرسی تلاوت که با عنوان «محفل انس با قرآن در محضر عترت»، در میان عاشقان حضرت سیدالشهدا(ع) در موکب حضرت زینب (س) مینودشت برپاشده بود، گروه تواشیح و مدیحه سرایی محراب تهران به اجرای برنامه پرداختند.

اعضای کاروان نور اربعین جمهوری اسلامی ایران، در ادامه با حضور در موکب قرآنی حشدالشعبی عراق و با همراهی قاریان عراقی، به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته و شبی ماندگار برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) رقم زدند.

اجرای  پرشور گروه تواشیح انورالهدی قم در بین الحرمین  نیز از جمله مهمترین برنامه های پنجمین  روز حضور کاروان نور در عتبات عالیات بود که با استقبال گرم زائرین مواجه شد.

گفتنی است، مهدی غلام‌نژاد، حبیب صداقت از تهران، قاسم مقدمی از خوزستان، حامد علیزاده و علی حصاری از خراسان رضوی، سعید رحیمی از گلستان، یوسف ایزدی از گیلان و مهدی سعادتی‌کیا از لرستان از جمله قاریان حاضر در این کاروان هستند. همچنین گروه تواشیح و هم‌خوانی محراب از تهران و انوارالهدی از قم از گروه‌های همراه کاروان نور خواهند بود که به اجرای مراسم متنوع و ابتهال‌خوانی خواهند پرداخت.

علی علیزاده از قم، امید حسین‌نژاد، مهدی رضایی و احسان سوختانلو خراسان رضوی، همچنین یوسف جعفرزاده از هرمزگان به دعوت موکب‌ها در مراسم اربعین حضور دارند که این کاروان نیز از حضور آنها بهره‌مند می‌شوند.

برنامه های قرآنی در ایام اربعین، توسط کاروان نور تا 20 صفر و همزمان با روز اربعین در کشور عراق ادامه خواهد داشت.