جمعه 31 فروردین 1403

17 مهر 1398

فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در دیدار با فرماندهی انتظامی استان گفت: فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی نقش مهمی در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی 16 مهر 98 در نشست با خلیل واعظی، فرمانده انتظامی این استان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تشریح نقش ارزشمند این مجموعه در تأمین و برقراری نظم و امنیت در جامعه پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در این نشست بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی تأکید کرد و افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در زمینه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی اهتمام دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح ظرفیت‌های مجموعه تبلیغات اسلامی استان گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی ظرفیت‌های خوبی برای همکاری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی با نیروی انتظامی دارد.

حجت الاسلام سروستانی در این نشست در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ادامه داد: پیاده‌روی اربعین نمایشگاه تجلی وحدت امت اسلامی است و دشمنان تلاش‌ها و توطئه‌های زیادی برای بر هم زدن این مراسم دارند که در همین راستا نقش ارزشمند نیروی نظامی و امنیتی در برقراری امنیت این مراسم قابل ستایش است.

در این نشست سردار واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان این که استان بوشهر از حیث امنیت در سطح کشور دارای جایگاه بسیار ممتازی است، به تشریح اقدامات مرکز فرماندهی انتظامی استان در یک سال اخیر پرداخت.

انتهای پیام/