شنبه 1 اردیبهشت 1403

14 مهر 1398

آمادگی مبلغین استان مازندران جهت حضور در راهپیمایی اربعین

مبلغین استان مازندارن با حضور در کلاسهای آموزش حضوری ویژه اربعین، آمادگی خود را برای پیوستن به خیل عظیم زائران اربعین حسینی علیه السلام اعلام کردند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، این کارگاه با موضوعاتی از قبیل فرقه شناسی و راهکار مقابله با فرق انحرافی، مخاطب شناسی و تبلیغ چهره به چهره و گفتمان سازی اربعین در خانواده، بیان احکام و اسرار نماز، طرح مسائل مقدمه سازی اربعین برای ظهور و ارتباطش با بیانیه گام دوم در اردوگاه قرآنی شهدای چاکسر محمودآباد با حضور حجت الاسلام والمسلمین شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام والمسلمین نوربخش نماینده کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان و اساتید این دوره برگزار گردید.

همزمان، خواهران مبلغه استان نیز با حضور در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان، واقع در شهر بابل، به فراگیری مطالب کارگاه آموزشی مبلغین با موضوعات مورد اشاره و گفتمان سازی خانواده در اربعین حسینی علیه السلام  پرداختند.

لازم بذکر است که کارگاه های آموزشی حضوری جهت آماده سازی مبلغین اعزامی به پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام در استان های مختلف کشور در حال برگزاری است.