سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

15 مرداد 1398

اولین کارگروه بانوان کمیته فرهنگی اربعین اصفهان برگزار شد

اولین جلسه هم اندیشی کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین اصفهان به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی های لازم در استانداری استان اصفهان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، اولین جلسه هم اندیشی کارگروه بانوان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین اصفهان به منظور ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی های لازم در استانداری با حضور مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان، خانم فضلی مسئول کارگروه بانوان اربعین استان ، صادقی معاون حج وزیارت استان و مسئولان امور بانوان ادرات و موسسه های استان برگزار شد.

در این جلسه  مسئول کارگروه بانوان اربعین استان  ضمن خوشامدگویی به مدعوین، تشکیل کارگروه کمیته بانوان اربعین را کمک و امداد رسانی به زائران زن و امور فرهنگی  و غیر فرهنگی ایشان در اربعین دانست و پیرامون آسیبهای این امر در سالهای گذشته توضیحاتی را بیان کرد.

در ادامه مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان نیز ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این کارگروه تلاش برای خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) را موهبت الهی دانست که نصیب هر کسی نمی شود و اینکه ما کاری هرچند کوچک در دستگاه امام حسین (ع) انجام دهیم را افتخاری بسیار ارزشمند و بزرگ دانست.

حجت‌الاسلام مهدی گرجی استقبال بانوان در پیاده روی سالهای گذشته را قابل توجه دانست و در خصوص اهمیت سفر زیارتی سیدالشهدا و توجه به جایگاه زن ایرانی در این سفر بعنوان نمایندگان زنان ایرانی و رعایت  حجاب ونجابت و حیا توسط آنان توضیحاتی بیان کرد و از مسئولان درخواست کرد که تسهیلات لازم را برای بانوان فراهم کنند.

درپایان این جلسه هر یک از اعضا به بیان موضوعات و اقدامات صورت گرفته پرداختند.