چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

01 مرداد 1398

آخرین برنامه‌های فرهنگی موسم اربعین 98 بررسی می‌شود

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی کمیته فرهنگی اربعین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی ایران و رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ایران در عراق خبر داد.


سعید غضنفری دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از برگزاری جلسات کارگروه‌های تخصصی کمیته فرهنگی اربعین با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا اباذری رایزن فرهنگی ایران و رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ایران در عراق و حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در ایران خبر داد.

وی افزود: در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه اول مرداد با حضور رایزن فرهنگی ایران در بغداد در بعثه مقام معظم رهبری در تهران برگزار می‌شود، کارگروه‌های تخصصی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین آخرین برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در موسم اربعین 98 موردبحث و بررسی قرار می‌دهند.

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین خاطرنشان کرد: این جلسه از صبح امروز آغازشده و تا پایان روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و قرار است که کارگروه‌های قرآنی، تبلیغ، نماز، کودک و نوجوان و سایر گروه‌های فعال در اربعین در این جلسات شرکت کنند.