سه شنبه 29 اسفند 1402

24 تیر 1398

استفاده کمیته فرهنگی اربعین از ظرفیت‌های دانشگاهیان در حوزه اربعین

جلسه مشترکی میان رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و ستاد اربعین دانشگاه امام صادق (ع) برگزار و بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های دانشگاهیان تأکید شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، جلسه مشترکی میان رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و ستاد اربعین دانشگاه امام صادق (ع) برگزار و بر استفاده بیشتر از ظرفیت‌های دانشگاهیان تأکید شد.

بر اساس این گزارش، این جلسه به‌منظور آگاهی از فعالیت‌ها و برنامه‌ها و بررسی زمینه‌های فعالیت مشترک میان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین و ستاد اربعین دانشگاه امام صادق (ع) برگزار و قرار شد از ظرفیت‌های اساتید و دانشجویان دانشگاه در عرصه‌های مختلف اربعین و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک در حوزه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و آموزشی استفاده شود.

حجت‌الاسلام حمید احمدی در این جلسه بر نقش و حضور اساتید و اندیشمندان در صیانت و ارتقای فرهنگی اربعین و فراهم کردن زمینه‌های تمدنی اربعین به‌ویژه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام تأکید و آمادگی کامل کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین را مبنی بر فراهم کردن زمینه ایفای نقش ستاد اربعین دانشگاه در عرصه‌های مطالعاتی مدیریت، اقتصاد، حقوق و رسانه و فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد.

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین تصریح کرد: تعالی حرکت بزرگ اربعین اگر بر دانش استوار شود ماندگار و برکات آن فراگیرتر خواهد شد.