پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

24 تیر 1398

وضعیت حمل و نقل زائران اربعین بررسی شد

موضوع حمل و نقل زائران اربعین حسینی در ششمین جلسه ستاد مرکزی اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، ششمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی سال 98 با دستور کار ارائه برنامه‌های کمیته حمل و نقل و سوخت به ریاست حسین ذوالفقاری رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در محل وزارت کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه  رئیس سازمان راهداری و رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت و استانداران استان‌های هدف و همچنین دیگر اعضای ستاد مرکزی اربعین حضور داشتند.

در این جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت، برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته را در خصوص نحوه خدمت‌رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی به‌طور کامل تشریح و اعلام کرد تمام سعی و تلاش خود را برای انتقال زائران از مرزها به داخل کشور با تمام توان به خدمت خواهد گرفت.

این گزارش حاکی است، کمیته امنیتی و انتظامی، کمیته هماهنگی و پشتیبانی، کمیته فرهنگی و آموزشی، کمیته زیرساخت، کمیته حمل و نقل و سوخت، کمیته اعزام، کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه، کمیته امداد و نجات، کمیته بهداشت و درمان، کمیته اطلاع رسانی و مستندسازی، کمیته خدمات شهری و کمیته نظارت و ارزیابی از جمله کمیته‌های تخصصی در حوزه اربعین هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند.