جمعه 10 فروردین 1403

23 تیر 1398

مراسم اربعین حسینی، باشکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود

دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت:مراسم اربعین حسینی، باشکوه‌تر و با جمعیت بیشتری برگزار می‌شود و ما با در نظر گرفتن این رشد نسبی در سه حوزه در نجف به خدمات‌رسانی خواهیم پرداخت.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی الاربعین، نشست مشترک استاندار تهران با سفیر جمهوری عراق، صبح امروز(یکشنبه) با حضور محسنی‌بندپی، استاندار تهران، قندیل، سفیر عراق در تهران و معاونین امنیتی، انتظامی، هماهنگی امور عمرانی و توسعه منابع استاندار و هیئت همراه سفارت جمهوری عراق در محل استانداری تهران برگزار شد.

حمیدرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در این نشست، اظهار داشت: در سال‌های گذشته، استان تهران از بالغ بر ۷۰هزار نفر از زوار حسینی پذیرایی و خدمت‌رسانی کرده و ما به این مهم افتخار می‌کنیم.

وی افزود: غالب ماموریت ما در سال‌های گذشته در استان نجف بود و امسال هم با توجه به دستور استاندار محترم و تاکید وزارت کشور، ملزم به افزایش کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده هستیم. 

دبیر ستاد اربعین استان تهران، خاطرنشان کرد: هر ساله، مراسم اربعین حسینی، باشکوه‌تر و با جمعیت بیشتری برگزار می‌شود و ما با در نظر گرفتن این رشد نسبی در سه حوزه در نجف به خدمات‌رسانی خواهیم پرداخت. 

گودرزی، همچنین در پایان، اشاره‌ای نیز به سفر استاندار تهران به کشور عراق در روزهای آینده داشت و یادآور شد: هماهنگی‌های بیشتر در خصوص برنامه‌های ستاد اربعین استان تهران در کشور عراق و مشخصا، استان نجف، در سفر استاندار محترم به این کشور انجام می‌شود و در دیدار ایشان با استاندار و شهردار نجف  اشرف و همچنین، تولیت آستان مقدس امیرالمومنین(ع)، هماهنگی و هم‌افزایی لازم صورت خواهد گرفت.