چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

15 آذر 1397

در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه سومین سوگواره عبرات

برپایی موکب، کمپین در فضای مجازی ، حضور مردان نقره ای ، تابلو اثر انگشت (عهد و پیمان حسینی(ع) و برپایی نمایشگاه عکس و خطاطی در حاشیه برگزاری سومین سوگواره عبرات برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، مراسم سومین سوگواره بین المللی عبرات با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، رئیس ستاد مرکزی اربعین و دیگر شخصیت های فرهنگی و کشوری در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.

در حاشیه این همایش می توان به برپایی موکب حسین جان(ع) جهت پذیرایی از شرکت کنندگان در همایش اشاره کرد که بسیار مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفته بود و آنها را به حال و هوای پیاده روی اربعین می برد و همچنین کمپین #الحسین_یجمعنا در فضای مجازی که شرکت کنندگان با قرار گرفتن در قاب طراحی شده و عکس گرفتن با آن در این کمپین شرکت می نمودند. ثبت اثر انگشت در صفحه #الحسین_یجمعنا نیز از دیگر برنامه ها در حاشیه این همایش بود که به این ترتیب شرکت کنندگان عهد و پیمان با امام خویش بسته و مهر تاییدی بر این شعار #الحسین_یجمعنا می نهادند.

حضور مردان نقره ای با پوشش و استایل زائر اربعین در حاشیه این همایش و تداعی کردن حالت های ثبت عکس در پیاده روی اربعین نیز از صحنه های زیبای این همایش بود که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت. برپایی نمایشگاه عکس و خطاطی با آماده سازی بیش از 65 اثر از آثار برتر سومین سوگواره عبرات در بخش عکس و خطاطی در سالن ورودی همایش از دیگر بخش های هماش بود.

شعر خوانی شاعر آیینی و جوان کشور سید حمید رضا برقعی همچنین آقای سعید پاشازاده و در انتهای برنامه اجرای نماهنگ توسط خواننده جوان کشورمان و از برندگان بخش نماهنگ سوگواره اقای مصطفی احمدی از دیگر بخش های این سوگواره بود.