پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

24 آبان 1397

جلسه هماهنگی برگزاری اختتامیه سومین سوگواره عبرات برگزار شد.

جلسه هماهنگی اختتامیه سومین سوگواره بین المللی عبرات صبح امروز در محل کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین در قم برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم اختتامیه سومین سوگواره بین المللی عبرات، با حضور مسئولان کمیته فرهنگی اربعین، جهت انجام آخرین هماهنگی ها و تقسیم وظایف در مورد بخش های مختلف برگزار شد.

در این جلسه حامد نگارش دبیر اجرایی برگزاری سومین سوگواره بین المللی عبرات، با اعلام ارسال بیش از ۷ هزار اثر به دبیرخانه سوگواره خاطر نشان کرد، از این تعداد ۵ هزار اثر مربوط به بخش داخلی و ۲ هزار اثر مربوط به آثار ارسالی در بخش خارجی است که آثار خارجی توسط جامعةالمصطفی(ص) العالمیة مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

وی گفت، آثار ارسالی در سه مرحله داوری شده است و از میان ۷ هزار اثر ارسالی در بخش داخلی ۳۲ اثر به ‌عنوان برگزیده و ۲۰ اثر به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند که در مراسمی با حضور مسئولان و مدیران کشور از منتخبان آثار تجلیل خواهد شد.

طبق برنامه ریزی انجام شده، مراسم اختتامیه سومین سوگواره بین المللی عبرات در نیمه دوم ماه ربیع الاول از سوی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در تهران برگزار خواهد شد.

سخنرانی شخصیت های کشوری و مسئولان ستاد مرکزی اربعین، اجرای شعرخوانی، اجرای موسیقی، پخش کلیپ و اهدای جوایز و لوح تقدیر از جمله برنامه های پیش بینی شده در این مراسم می باشد، همچنین در خلال این مراسم نمایشگاه عکس از آثار برگزیده سوگواره، برای بازدید مدعوین بر پا خواهد شد.