جمعه 31 فروردین 1403

02 آبان 1397

تکریم زائران اربعین، مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است

معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: تکریم و احترام به زائران همایش بزرگ اربعین حسینی و جلب رضایت آنان مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری الاربعین از تبریز، معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: تکریم و احترام به زائران همایش بزرگ اربعین حسینی و جلب رضایت آنان مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است.

 علیرضا نوتاش معاون اجرایی این شرکت با بیان اینکه حضور در کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و خدمت دهی به زائران اربعین حسینی، سعادتی است که نصیب اتوبوسرانان شده است، اظهار کرد: تکریم و احترام به زائران همایش بزرگ اربعین حسینی و جلب رضایت آنان مهم ترین هدف کاروان شهدای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است.
وی بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مطمئنه تاکید کرد و افزود: شیرینی خدمت وقتی حاصل می شود که زائران و هموطنان عزیز، این سفر معنوی را با ایمنی و سلامت به پایان برسانند.

گفتنی است؛ جلسه توجیهی اتوبوسرانان اعزامی به مرز مهران جهت ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی با حضور معاون اجرایی و مدیران شرکت واحد اتوبوسرانی برگزار شد